top of page

Regulamin sklepu Beczka Miodu

Regulamin sklepu internetowego

§ 1 Postanowienia wstÄ™pne 

1. Sklep internetowy Beczka Miodu, dostÄ™pny pod adresem internetowym https://beczkamiodu.com/, prowadzony jest przez Karol Ostaszewski zamieszkaÅ‚ego Wojewodzin 11. ProwadzÄ…cego sprzedaż na zasadach Rolniczego Handlu Detalicznego pod numerem 20047132 nadanym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Grajewie.

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do PrzedsiÄ™biorców korzystajÄ…cych ze Sklepu i okreÅ›la zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odlegÅ‚ość za poÅ›rednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

1. Konsument - osoba fizyczna zawierajÄ…ca ze SprzedawcÄ… umowÄ™ w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest zwiÄ…zany bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ…. wersja dla spóÅ‚ek z o.o. i spóÅ‚ek akcyjnych

2. Sprzedawca - Karol Ostaszewski z siedzibÄ… w Wojewodzin 11 Graje, kod pocztowy 19-200 

3. Klient - każdy podmiot dokonujÄ…cy zakupów za poÅ›rednictwem Sklepu.

4. PrzedsiÄ™biorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której odrÄ™bna ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, wykonujÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, która korzysta ze Sklepu.

5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez SprzedawcÄ™ pod adresem internetowym www.beczkamiodu.com

6. Umowa zawarta na odlegÅ‚ość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odlegÅ‚ość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron, z wyÅ‚Ä…cznym wykorzystaniem jednego lub wiÄ™kszej liczby Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość do chwili zawarcia umowy wÅ‚Ä…cznie.

7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

8. Zamówienie - oÅ›wiadczenie woli Klienta skÅ‚adane za pomocÄ… Formularza Zamówienia i zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze SprzedawcÄ….

9. Konto - konto klienta w Sklepie, sÄ… w nim gromadzone sÄ… dane podane przez Klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostÄ™pny w Sklepie umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie Zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz okreÅ›lenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i pÅ‚atnoÅ›ci.

12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne sÄ… wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci produktów.

13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: Wojewodzin 11 19200 Grajewo

2. Adres e-mail Sprzedawcy: pasieka@beczkamiodu.pl

3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 605748797

4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 50 1020 5558 1111 1414 3430 0059

5. Klient może porozumiewać siÄ™ ze SprzedawcÄ… za pomocÄ… adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:0015:30

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglÄ…dania asortymentu Sklepu oraz skÅ‚adania zamówieÅ„ na Produkty, niezbÄ™dne sÄ…:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), c. wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga plików cookies,,

§ 5 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za zakÅ‚ócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siÅ‚Ä… wyższÄ…, niedozwolonym dziaÅ‚aniem osób trzecich lub niekompatybilnoÅ›ciÄ… Sklepu internetowego z infrastrukturÄ… technicznÄ… Klienta.

2. PrzeglÄ…danie asortymentu Sklepu nie wymaga zakÅ‚adania Konta. SkÅ‚adanie zamówieÅ„ przez Klienta na Produkty znajdujÄ…ce siÄ™ w asortymencie Sklepu możliwe jest  przez podanie niezbÄ™dnych danych osobowych i adresowych umożliwiajÄ…cych realizacjÄ™ Zamówienia bez zakÅ‚adania Konta.

3. Ceny podane w Sklepie sÄ… podane w polskich zÅ‚otych i sÄ… cenami brutto. 

4. Na koÅ„cowÄ… (ostatecznÄ…) kwotÄ™ do zapÅ‚aty przez Klienta skÅ‚ada siÄ™ cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

§ 6 ZakÅ‚adanie Konta w Sklepie

1. Aby zaÅ‚ożyć Konto w Sklepie, należy wypeÅ‚nić Formularz rejestracji. Celem rejestracji KupujÄ…cy powinien podać email i hasÅ‚o, niezbÄ™dne do uzyskania dostÄ™pu do swojego konta. email i hasÅ‚o sÄ… ciÄ…giem znaków ustalanych przez KupujÄ…cego, który ma obowiÄ…zek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowoÅ‚anym dostÄ™pem osób trzecich. KupujÄ…cy ma w każdej chwili prawo i możliwość wglÄ…du, poprawiania, aktualizacji danych.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie email i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4. Klient ma możliwość zalogowania się poprzez swoje konto Google lub Facebook.

5. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytuÅ‚u jakichkolwiek opÅ‚at usunąć Konto poprzez wysÅ‚anie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególnoÅ›ci za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7 Zasady skÅ‚adania Zamówienia

W celu zÅ‚ożenia Zamówienia należy:

1. wybrać Produkt bÄ™dÄ…cy przedmiotem Zamówienia, a nastÄ™pnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

2.  skorzystać z możliwoÅ›ci zÅ‚ożenia Zamówienia bez rejestracji;  - wypeÅ‚nić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastÄ…pić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyÅ‚ki (sposób dostarczenia Produktu),

3. kliknąć przycisk  “Zamawiam i pÅ‚acÄ™” oraz potwierdzić zamówienie, 

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz pÅ‚atnoÅ›ci

1. Klient może skorzystać z nastÄ™pujÄ…cych metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska ,

b. Odbiór osobisty dostÄ™pny pod adresem: Wojewodzin 11

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: a. Płatność przy odbiorze

b.. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy d. Płatności elektroniczne BLIK

3. SzczegóÅ‚owe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod pÅ‚atnoÅ›ci znajdujÄ… siÄ™ za stronach Sklepu.

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… nastÄ™puje po uprzednim zÅ‚ożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocÄ… Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.

2. Po zÅ‚ożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwÅ‚ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednoczeÅ›nie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjÄ™cie do realizacji nastÄ™puje poprzez przesÅ‚anie przez SprzedawcÄ™ Klientowi stosownej wiadomoÅ›ci e-mail na podany w trakcie skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oÅ›wiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjÄ™ciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilÄ… otrzymania przez Klienta powyższej wiadomoÅ›ci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

3. W przypadku wyboru przez Klienta:

a. pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych  Klient obowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

b. pÅ‚atnoÅ›ci gotówkÄ… przy odbiorze osobistym przesyÅ‚ki, Klient obowiÄ…zany jest dokonać pÅ‚atnoÅ›ci przy odbiorze przesyÅ‚ki w terminie 2 dni od dnia otrzymania informacji o gotowoÅ›ci przesyÅ‚ki do odbioru.

4. Jeżeli Klient wybraÅ‚ sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysÅ‚any przez SprzedawcÄ™ w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustÄ™pu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas skÅ‚adania Zamówienia.

5. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdÅ‚uższy podany termin. B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu caÅ‚ego zamówienia.

6. PoczÄ…tek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy siÄ™ w nastÄ™pujÄ…cy sposób: a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. b.  W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt bÄ™dzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowoÅ›ci Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez SprzedawcÄ™ poprzez przesÅ‚anie stosownej wiadomoÅ›ci e-mail na podany w trakcie skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. wersja dla sklepów dostarczajÄ…cych zamówienia w caÅ‚oÅ›ci po wykonaniu wszystkich części zamówienia

7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowoÅ›ci do odbioru, terminem gotowoÅ›ci do odbioru jest najdÅ‚uższy podany termin. wersja dla sklepów dostarczajÄ…cych zamówienia w caÅ‚oÅ›ci po wykonaniu wszystkich części zamówienia

8. PoczÄ…tek biegu terminu gotowoÅ›ci Produktu do odbioru przez Klienta liczy siÄ™ w nastÄ™pujÄ…cy sposób: a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówkÄ… przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

9. Dostawa Produktu odbywa siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie na terenie Polski. wersja dla sklepów prowadzÄ…cych sprzedaż na terenie innym niż Polska 

10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpÅ‚atna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe) sÄ… wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakÅ‚adce „Koszty dostawy” oraz w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpÅ‚atny.

§ 10 Prawo odstÄ…pienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które sÄ… dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objÄ™cia w posiadanie pierwszej z rzeczy. 5. Konsument może odstÄ…pić od Umowy, skÅ‚adajÄ…c Sprzedawcy oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstÄ…pienia od Umowy wystarczy wysÅ‚anie przez Konsumenta oÅ›wiadczenia przed upÅ‚ywem tego terminu. wersja dla sklepów, w których kupujÄ…cy może przesÅ‚ać oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy w dowolny sposób 6. OÅ›wiadczenie może być wysÅ‚ane za pomocÄ… tradycyjnej poczty, faxem bÄ…dź drogÄ… elektronicznÄ… poprzez przesÅ‚anie oÅ›wiadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez zÅ‚ożenie oÅ›wiadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostaÅ‚y okreÅ›lone w § 3. OÅ›wiadczenie można zÅ‚ożyć również na formularzu, którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz zaÅ‚Ä…cznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiÄ…zkowe. wersja dla sklepów, w których kupujÄ…cy może przesÅ‚ać oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy za poÅ›rednictwem poczty 6. OÅ›wiadczenie może być wysÅ‚ane za pomocÄ… tradycyjnej poczty poprzez przesÅ‚anie oÅ›wiadczenia na adres Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostaÅ‚y okreÅ›lone w § 3. OÅ›wiadczenie można zÅ‚ożyć również na formularzu, którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz zaÅ‚Ä…cznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiÄ…zkowe. 7. W przypadku przesÅ‚ania oÅ›wiadczenia przez Konsumenta drogÄ… elektronicznÄ…, Sprzedawca niezwÅ‚ocznie przeÅ›le Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od Umowy. 8. Skutki odstÄ…pienia od Umowy: a. W przypadku odstÄ…pienia od Umowy zawartej na odlegÅ‚ość UmowÄ™ uważa siÄ™ za niezawartÄ…. b. W przypadku odstÄ…pienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta o odstÄ…pieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany przez SprzedawcÄ™. c. Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie, które nie bÄ™dzie siÄ™ wiÄ…zaÅ‚o dla niego z żadnymi kosztami. d. Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej. e. Konsument powinien odesÅ‚ać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwÅ‚ocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaÅ‚ SprzedawcÄ™ o odstÄ…pieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeÅ›li Konsument odeÅ›le Produkt przed upÅ‚ywem terminu 14 dni. f. Konsument ponosi bezpoÅ›rednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeÅ›li ze wzglÄ™du na swój charakter Produkt ten nie mógÅ‚ zostać w zwykÅ‚ym trybie odesÅ‚any pocztÄ…. g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartoÅ›ci Produktu wynikajÄ…ce z korzystania z niego w sposób inny niż byÅ‚o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 9. W przypadku gdy ze wzglÄ™du na charakter Produktu nie może on zostać odesÅ‚any w zwykÅ‚ym trybie pocztÄ…, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, bÄ™dzie siÄ™ znajdować w opisie Produktu w Sklepie. 10. Prawo do odstÄ…pienia od umowy zawartej na odlegÅ‚ość nie przysÅ‚uguje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy: a. w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, b. w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu, c. w które przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia, d. o Å›wiadczenie usÅ‚ug, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przez rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od Umowy, e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahaÅ„ na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogÄ… wystÄ…pić przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od Umowy, f. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami, g. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… napoje alkoholowe, których cena zostaÅ‚a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastÄ…pić dopiero po upÅ‚ywie 30 dni i których wartość zależy od wahaÅ„ na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, h. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… nagrania dźwiÄ™kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu, i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjÄ…tkiem umowy o prenumeratÄ™, j. o dostarczenie treÅ›ci cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym, jeżeli speÅ‚nianie Å›wiadczenia rozpoczęło siÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy i po poinformowaniu go przez SprzedawcÄ™ o utracie prawa odstÄ…pienia od Umowy,

§ 11 Reklamacja 

1. Zaleca siÄ™ sprawdzenie zawartoÅ›ci przesyÅ‚ki w obecnoÅ›ci DorÄ™czyciela, w chwili jej dostarczenia, oraz sporzÄ…dzenie protokoÅ‚u reklamacyjnego, w przypadku jej uszkodzeÅ„ i odmowy przyjÄ™cia. Sprawdzenie zawartoÅ›ci przesyÅ‚ki w obecnoÅ›ci pracownika firmy kurierskiej jest bezpÅ‚atne i należy do jego obowiÄ…zków.

2. Reklamacje dotyczÄ…ce ewentualnych uszkodzeÅ„ mechanicznych powstaÅ‚ych podczas transportu bÄ™dÄ… rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia towaru w obecnoÅ›ci Dostarczyciela. BezwzglÄ™dnym warunkiem przyjÄ™cia reklamacji bÄ™dzie spisanie, wraz z Dostarczycielem, protokoÅ‚u reklamacyjnego, w którym należy opisać rodzaj zastanych uszkodzeÅ„. Spisany dokument musi być opatrzony podpisem i pieczÄ…tkÄ… Dostarczyciela oraz powinien zawierać czytelne informacje pozwalajÄ…ce na kontakt z nim. Uszkodzenia gwarancyjne należy ponadto zgÅ‚aszać telefonicznie.

3. Jeżeli dorÄ™czana przesyÅ‚ka jest wyraźnie uszkodzona (widać Å›lady zalania, znacznego wgniecenia, naddarcia opakowania itp.) zaleca siÄ™ odmowÄ™ jej przyjÄ™cia. W takim przypadku przesyÅ‚ka zostanie natychmiast zwrócona do SprzedajÄ…cego w celu wyjaÅ›nienia sprawy oraz ponownego dostarczenia zamówionych produktów.

4. SprzedajÄ…cy ponosi odpowiedzialność wobec KupujÄ…cego na zasadach okreÅ›lonych w przepisach art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego za wady fizyczne i prawne (rÄ™kojmia). KupujÄ…cy na zasadach okreÅ›lonych w powyższych przepisach ma prawo żądania odpowiednio: usuniÄ™cia wady, wymiany rzeczy na wolnÄ… od wad, obniżenia ceny albo może odstÄ…pić od umowy.

5. Reklamacje należy kierować na adres mailowy pasieka@beczkamiodu.com SprzedajÄ…cy zobowiÄ…zuje siÄ™ do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby nie byÅ‚o to możliwe, do poinformowania w tym terminie o czasie rozpatrzenia reklamacji.

 § 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego zbierane sÄ… w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodÄ™ - także w celu marketingowym.

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogÄ… być:

a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyÅ‚kÄ… pocztowÄ… lub przesyÅ‚kÄ… kurierskÄ…, Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub poÅ›rednikowi realizujÄ…cemu przesyÅ‚ki na zlecenie Administratora.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 13 Postanowienia koÅ„cowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów pÅ‚atnoÅ›ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpÅ‚ywajÄ… na realizacjÄ™ postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ… zastosowanie powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego, w szczególnoÅ›ci: Kodeksu cywilnego; ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„. W tym celu może zÅ‚ożyć skargÄ™ za poÅ›rednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostÄ™pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Facebook
  • Youtube
  • Whatsapp

Masz pytania napisz lub zadzwoń

"Zawsze szukamy ciekawych znajomości oraz możliwości rozmowy z naszymi klientami."

+48 605-748-797

bottom of page